• Bruidsreportages en wedding clips van Studio Hoge Heren

    Bruidsreportages en wedding clips van Studio Hoge Heren
adverteren rtl weddingplanner

Adverteren

RTL Weddingplanner is een branded content televisieprogramma waarbinnen bedrijven, stichtingen en (branche)organisaties op diverse wijzen kunnen adverteren.

  • Exclusieve trouwalbums en accessoires

    Exclusieve trouwalbums en accessoires
  • Spontane trouwfoto’s van de allerhoogste kwaliteit

    Spontane trouwfoto’s van de allerhoogste kwaliteit

Exposure mogelijkheden RTL Weddingplanner

 

RTL Weddingplanner is een programma wat vrouwen aanspreekt die houden van de stijlvolle en kwalitatieve dingen uit het leven. Voor veel merken in de food-, verzorging-, lifestyle- en uiteraard trouwbranche is dit een zeer interessante doelgroep. RTL Weddingplanner is een branded content televisieprogramma wat geheel gefinancierd wordt door de producent en haar sponsors. Sponsors bieden we diverse exposure mogelijkheden die gevarieerd kunnen worden aan de hand van de communicatiedoelstellingen en het beschikbare budget. Een gedetailleerde brochure beschrijft het programma, de doelgroep, resultaten en exposure mogelijkheden. U kunt deze brochure opvragen bij een van onze account managers. We sommen de mogelijke exposure vormen hier kort voor u op:

 

Billboards en breakbumpers

Billboarding is een naamsvermelding (door voice-over) met full screen logo aan het begin en einde van het programma. Billboards verhogen uw naamsbekendheid en dwingen respect af binnen uw doelgroep. Het is een advertentievorm waarmee een snelle ‘top of mind’ positie kan worden bereikt. Breakbumpers zijn gelijk aan billboards maar worden rond de commercial break in het programma uitgezonden.

 

Product placement

In het programma creëren we een typisch “gebruiksmoment” waarbij uw product (of dienst) in beeld wordt gebracht. Een subtiele doch effectieve beïnvloeding van het koopgedrag van de kijker.

 

In-script programma item(s)

Hiermee bent u voor een gedefinieerd aantal minuten zichtbaar in één of meerdere uitzending(en). De redactie bepaalt bij welk thema (of bruidspaar) uw product of dienst het beste past en stemt met u de inhoud van het item af waarin uw USP’s worden meegenomen. Gedurende een in-script item wordt de kijker subtiel geconfronteerd met uw merk door middel van graphics/titelbalk en het noemen en tonen van de naam. Met een in-script item beïnvloedt u de kijkers voor langere tijd en communiceert u naast uw (beeld)merk vooral beleving en sfeer.

 

Vermelding website en Facebook

Voor, tijdens en na de uitzendingen op televisie is een speciale website operationeel waarnaar herhaaldelijk verwezen wordt:  www.rtlweddingplanner.nl. Deze website is geïntegreerd in het RTL domein. Een logo met link op deze website werkt bevorderlijk voor uw ‘link-building’ strategie.

 

Adverteren binnen RTL Weddingplanner?

Neem contact op met de producent voor het bespreken van een exposure pakket wat het beste bij uw marketingdoelstellingen en budget past. U ontvangt op basis daarvan een gedetailleerd voorstel.

  • Volg ons

  • Specialisten in trouwen

    Specialisten uit de Nederlandse trouwbranche met een bijzonder product of dienst kunnen zich aanmelden voor het nieuwe seizoen van RTL Weddingplanner. Als uw product of dienst past bij het verhaal van een van onze bruidsparen neemt de redactie ter zijner tijd contact met u op. Stuur uw input naar onderstaand adres.

    aanmelden@weddingplanner-televisie.nl

  • Bruidsparen gezocht

    Hebben jullie bijzondere uitdagingen bij het organiseren van jullie bruiloft in 2016 of vinden jullie het gewoon leuk om jullie liefdesverhaal met ons te delen? Geef jullie nu op voor Weddingplanner seizoen III. Stuur jullie motivatie, gegevens en foto's naar:

    aanmelden@weddingplanner-televisie.nl